Löprunda

här kommer lite bilder på dagens löprunda, gårdagens orkar ja inte ladda upp.
Dagen bestog av -1 grader,
vilket gjorde att jag fick tagga ner en del gånger och gå istället för att springa för att det var halt samt för att inte andas in allt för mkt kalluft.
Tog inte i mitt yttersta eftersom jag idag valde en lite längre runda sama för att jag skall simma ikväll.
Rundan hade en höjdskillnad på 50 m vilket även tog ner farten ytterligare.

Tid: nästan 45 min
Längd: 6,6 km
Underlag: halka
Höjdskillnad: 50 m
Medelhastighet: ca 9 km/h

Längtar till våren/sommaren då man kan testa konditionen bättre :)

Ikväll ska jag även simma på alnöbadet, blir väl en 50 längder :)
SPOOORTLOV <3

okejdå här kommer gårdagens också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0