skolan, Amelia, stugan, geocaching

idag ska man ner till fotbollsplanen i hamnen och göra någonting med skolan, vet dock inte vad.
Vid 15-tiden tar Amelia studenten, ska dit och fira henne då! :)
tyvärr hinner ja inte dit och fika, jag och Daniel måste till stugan och fixa med nå rör direkt efter hans jobb.
Men ska bli kul att se henne gå ut iaf! :)

Daniel och jag har börjat med något som heter geocaching (vet inte hur man uttalar det)
Han köpte en gps för 3000 kr och ska även ha massa tilllägg till den.. haha men jag kan ju inte säga något som just köpt brorsans motorcykel för 41 000.. Dock har pappa lagt ut pengarna så länge och betalar en del :) Hur snäll som hellst!

aja lite bilder innan jag tar cykeln ner till stan :)

Amelia, en bild ja snodde från facebook, från hennes bal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0