Simning + löprunda

HALLOJ :)
hade ingen energi idag. Berodde nog på vädret.
Men jag tog mig en hårdbrödmacka och sedan drog jag och Daniel oss till alnöbadet för lite simning och lek.
Jag orkade inte mycket, då mina armar och ben kändes helt slut.
Men tog mig igenom 30 längder och en del dykning :)

Pepp-program
Somnade nästan efter en liten torftig middag när jag kom hem. Var jättetrött, men sedan såg jag på ett program som handlade om lumpen där dom pressade personerna till det yttersta, och därefter såg jag Biggest Looser. Blev jättepeppad när dom sprang i programmet så jag bara måste ut och springa, var fick jag den underbara energin ifrån :D?

Hårda backar, trappor
Bestämde mig för att köra hårda backar och trappor! Riktigt härligt, pressade mig ytterst i de branta och även långa backarna och tog mig någon extra runda för att få kuta i trappor :D härliiigt :)

Hoppas
ni blir lika peppade som jag nu! :D
här kommer rundan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0